tatuering

var ett tag sedan jag skrev nu men det har varit sportlov och jag har bara försökt att koppla bort allt och bara njuta!
Gjorde faktiskt inte speciellt mycket var på göteborgs horse show på torsdagen med min lilla mamma, vi hade fått två VIP-biljetter så det var en tjusig middag och gratis dryck så vi kunde allt roa oss :) Sen åkte jag införskaffa mig en ny mobil och det konstigaste av allt var att jag skaffa en Iphone... jag har nämligen sagt till hjälten under heeeela hösten att han INTE ska skaffa en Iphone för dom är bara jobbiga! ... och nu sitter jag med en, smidiga lilla jag! :P
och imorron kommer det största av allt! Jag ska nämligen tatuera mig, har planerat det här i ett år nu och nu äntligen har jag fått tummen ur och ska göra den. Tror att den kan bli riktigt fin och den betyder framförallt mycket för mig.. jag ska skriva Belive och över det ska jag ha en kvist av ett japansktkörsbärsträd där 7 av blommorna ska va i en annan färg och symbolisera de människor som betyder mest i mitt liv! :) och en av de blommorna står för min alldeles egna hjälte <3
Kan förstå att många undrar hur jag kan göra det för man vet aldrig om det kan ta slut eller något annat sånt men han kommer alltid att betyda mest i mitt liv, han är min första riktiga kärlek, den första jag sagt att jag älskar och han är för mig en som jag hoppas att få dela mitt liv med och framförallt har han stöttat mig så enormt under hösten när jag varit deprimerad och jag har lärt mig så mycket av honom ... vad som än händer så är han mitt livs kärlek <3

Nu ska jag försöka sova och förtränga att jag ska göra detta hemska imorgon
God natt världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0