lyckorus <3

En dag och en tatuering senare ligger jag åter i min varma säng, något stelare, något tröttare men även något lyckligare över att jag faktiskt vågade mig dit och göra den! :) Är riktigt nöjd faktiskt, konstigt att någon kan pricka in så precis... det blev verkligen den tatuering jag drömt om och trots all värk så kan jag inte sluta le när jag ser den! ... Min nya kärlek! ;) haha ne kanske inte...
och när vi ändå talar om kärlek så ska jag, älsklingen, två av hans lumparkompisar och en flickvän till en av dom bestiga kebnekaise i sommar... haha det kommer bli intressant, älsklingen hade även en tidsplan som var ganska kort men jag påminde honom även om min diabetes men han lovade att bära upp mig om jag blev för låg.... bra träning för honom i alla fall ;)
Känns faktiskt underbart mellan oss igen och vi vet båda att vi vill satsa på vårat förhållande och det är nu man verkligen märker att allt som hände i höstast stärkte oss, det blev problem men nu går jag omkring i ett långt lyckorus och är helt nykär igen! jaa tänk vad en liten fjantig kille kan göra med en va? Min älskade hjälte <3

Nu ska jag försöka lägga mig ner och sova :) Natti världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0