Tänker på er alla!

När jag såg nyheterna så stannade mitt hjärta för en sekund och det första jag gjorde var att gå in på alla de bloggar som jag följer, alla de människor som stöttade mig när min hjälte var påväg ut. Jag blev så rädd att något skulle hänt era anhöriga <3
Jag skänker många tankar till er anhöriga och även till er som lyckligtvis inte blev drabbade i den här händelsen, kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara med alla tankar som börjar snurra ännu en gång, kanske precis när man lyckats få sin vardag att fungera igen.


Jag känner ännu en gång hur tacksam jag är över att min hjälte valde att hoppa av. Men det blev en hel del problem efter det beslutet, han var inte sig själv man märkte på honom att han var besviken och att han var helt inställd på att åka... en dag åker han nog, hoppas bara det dröjer!
Som sagt problem blev det, jag fick reda på att jag var gravid i samma veva som han hoppade av, tyvärr blev det ett missfall precis efter men lättnaden över att han var kvar i Sverige då var underbar! Så trots alla problem som blev då så kände man att vårat förhållande blev starkare, trots mycket bråk och problem så kände båda att vi behövde varandra och vi håller ihop än, och det är först nu det börjar bli bra igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0