resedrömmar i snöstormen!

Snart är det äntligen helg.. en lektion bort är den bara, sen är det inte bara helg utan även lov!
Tyvärr blir det ingen tur ner till hjälten min eftersom han flyger till norge och jobbar i två veckor nu men sen hoppas vi på att få lite tid tillsammans.. vi har pratat om att kanske åka på en weekend till london eller något senare i vår, hoppas verkligen vi kommer iväg, bara han och jag och massa mys! :)
Själv har jag och en kompis bokat resa till turkiet och alanya nu den 24 april, skönt att ha det att längta till... speciellt idag när det är snöstorm ute igen! Blir det aldrig vår?
Nu ska jag få tag på hjärtat innan han sätter sig på planet!

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej!

Jag ville bara säga att du är inte ensam.

Min kille blev blixtinkallad till Afghanistan för ett par veckor sen, eftersom de två soldaterna dödats där. :( Man kan inte låta bli att känna sig bortprioriterad och lämnad. Hoppas du och din kille kommer fram till en bra kompromiss och hittar ett bra sätt att hantera ert gemensamma liv.

Kram!

2010-02-25 @ 19:57:40
Postat av: Till mona

Hejsan :)

härligt att höra att någon läser min lilla blogg och ännu skönare att höra att någon mer känner så! ... Måste vara hemskt att släppa iväg honom så snabbt och speciellt efter det hemska som hände! ... Tänker på dig och allt som snurrar i ditt huvud och om du vill prata mer så är det bara att höra av sig! :)

varma kramar

2010-03-01 @ 23:08:51
URL: http://hjaltensfkickvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0