usch vad jag babblar!

Ja, det blir många inlägg idag känner jag. Men måste få skriva lite kände jag! Pratade precis med min hjälte och jaa det går nog lika mycket upp och ner för honom som det gör för mig men så är det väl! Vi pratade i alla fall ut lite idag om allt som händer och det känns så mycket bättre nu, han sa precis det som jag trodde just att han inte orkar känna för mycket just nu och det är därför han blir svår att komma nära när vi pratar, inte så konstige heller eftersom det är mycket man ska ställa in sig på mentalt innan de åker iväg, men det känns mycket bättre nu när vi pratat ut lite och jag fått svar på vissa frågor.
Han sa även att vi antagligen inte kommer hinna prata förren måndag igen, riktigt jobbigt faktiskt, egentligen borde jag se det så att det kan va bra att "vänja" sig med att inte kunna prata varje dag men istället tänker jag så att jag vill prata så mycket det bara går med honom nu innan han åker och ta den jobbiga väntan när han väl har åkt, men det går inte alltid som man vill tyvärr.  Men han skulle i alla fall försöka ringa mig i nästa vecka, skönt att få höra hans röst! 
Han avslutade med att säga at han är stolt över mig! och att han tycker om att jag är så förstående!
Känns ju bra att få höra lite fina ord innan man säger hejdå, då kanske jag kan överleva fram tills måndag!
Men om han är stolt över mig så är det inget emot vad jag är över honom! Min hjälte <3

Kram hjältens flickvän

Kommentarer
Postat av: Cissi

Efter en tuff tid kommer det bli otroligt mycket bättre igen :) Ni klarar det <3

2009-10-30 @ 09:15:55
URL: http://www.liveblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0