stolthet!

Förstår att den här bloggen kanske inte är jättekul att läsa jämt eftersom jag bara skriver om hur orolig jag är och om all min ovisshet, men det är ju framförallt för min skull jag skriver, som jag sagt tidigare är det ju för att bearbeta det jag och min hjälte går igenom, sen tycker jag om och det betyder mycket för mig att se att folk läser min blogg, både att mina vänner gör det men även ni som är i samma situation som jag är i eftersom ni lämnar fina komentar efter er som gör att jag faktiskt mår så himmla mycket bättre efter att ha läst dem!
Som det är nu vet inte min hjälte om att jag skriver än,han vet att jag bloggar på ett annat ställe än där jag brukar blogga så han anara väl, men jag har inte sagt något än och det är faktiskt för hans egen skull, jag vill inte att han ska må dåligt över eller oroa sig över hur jag mår, förr eller senare kommer jag att berätta om den här bloggen och jag kommer givetvis visa den för honom när han kommer hem igen då kommer han få veta hur orolig jag varit över honom!
Just nu försöker jag bara visa alla de positiva sakerna och försöker vara glad när jag pratar med honom (även om han många gånger märker att så inte är fallet, så gör jag ändå mitt bästa) Jag säger nästan dagligen hur otroligt stolt jag är över honom, för det är jag! Hur många vågar egentligen göra det? Det är faktiskt inte många som lämnar alla sina nära och kära för att göra en insatts för många andra utsatta i världen!
Nej hjälten och alla de andra som gjort/ gör eller ska göra en insatts är värda så himmla mycket mer uppskattning än vad de får! De är helt fantastiska!

Kram Hjätens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0