ingen mobil här inte!

Då var jag här igen, har precis kört lite folk till krogen och jag kan inte hjälpa att jag blev en aning ledsen när det söta lilla paret där bak säger hur mycket de älskar varandra och kysser varandra, det gör ont i mig när jag tänker på hur lång tid det kommer ta innan jag kommer få kyssa hjälten min!
Nu sitter jag och väntar på att hjälten kommer tillbaka från att ha varit och ätit! Han sa redan tidigare idag att han inte skulle få tillbaka mobilen innan de har åkt iväg pga av sekretsess, varför kunde han inte bara åka på någon vanlig mission där anhöriga får veta vart han ska och där de får behålla sina mobiler... jaja det som inte dödar det härdar.. är det inte så man säger? Men inte ens det hjälper nu, för tanken på att han kan hamna på fel ställe vid fel tillfälle finns där i bakhuvudet dygnet runt! Men vi klarar det här, det gör vi!

Ha en bra kväll och ta hand om er!
Kram hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0