hjälten är räddaren i nöden!

Hjälten räddade min kväll idag! Pratade precis med honom på msn, känns som att han börjar vänja sig med tanken nu även om han fortfarande tvekar så är han inte lika nere vi kunde till och med skmta lite idag vilket är framsteg, både jag och han har varit så nere och fundersamma innan men vi börjar nog acceptera det lite vilket känns bra!
Jag tror faktiskt att det här kan va bra för vårt förhållande på ett sätt för om vi tar oss igenom de här månaderna ihop så kommer det säkert stärka banden mellan oss! Så även om tårarna kommer rinna och paniken komma smygandes ibland så kanske det blir riktigt bra i slutändan!

Älskar dig min underbara hjälte! <3

Kram hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0