frågor i miljoner!

Ännu en dag börjar gå mot sitt slut och den jobbigaste tiden på dygnet har precis börjat! Kvällen är verkligen jobbig, det är först då alla tankar verkligen hinner ifatt mig! Under dagarna kan jag i alla fall sysselsätta mig och det blir i alla fall inte lika mycket grubblande men nu är det verkligen det enda jag kan tänka på!
Jag hoppas verkligen att hjältens alla förberedelser är slut lite tidigare idag så vi kanske hinner prata en stund på msn, för de har ju fortfarande inte fått tillbaka sina mobiler... usch va lång tid det ska ta, jag vill ju bara kunna höra hans röst och verkligen höra hur han mår!  Jag vet att jag borde tänka på att jag inte kommer kunna prata så här offta med honom sen när han väl är iväg på sin mission och att det kan vara bra "träning" att vara utan honom, men istället känner jag att jag vill prata desstomer nu, jag är ju full av frågor så som:
- När åker de?
- Hur länge är de borta?
- Hur kommer vi kunna hålla kontakten
- Kommer han komma hem innan de åker iväg så vi kan ses och säga hejdå?
- och framförallt VART ska de?

Nog för att allt är så hemligt för alla men det här känns ju extremt! Inte ens de själva vet ju när de åker!
I alla fall jag hittade en sida för anhöriga till folk som är ute på mission och den är toppen, det finns ett forum där som jag skriver i ibland och man får alltid ett sånt underbart stöd! invidzonen.se heter den! Jättebra verkligen!

Nu ska jag ut och gå med min lilla hund och försöka tänka på annat!

Kram hjältens flickvän!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan! Men jisses vad mystiskt när han inte ens vet själv vart han ska. Förstår att det blir ännu ett orosmoment för dig! Men kämpa vidare och hoppas på att du får svar på alla dina frågor snart! Jag ska fortsätta läsa din blogg och se hur det går för dig. Vill du höra av dig mer är det bara att skriva på min blogg igen.



Ja det ska bli så otroligt skönt att få hem min sambo! Det har varit 7 långa månader som snart äntligen är över!

Kram

2009-10-28 @ 21:14:03
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: H

Hej! Såg att du hade skrivit på Louise blogg och jag vill bara veta att du inte är ensam. Det låter skumt, det där med mobiltelefonen, för det har då aldrig M varit med om. Din hjälte kanske är högre uppsatt. :) Hitta gärna till min blogg också så kan vi hålla kontakten genom bloggarna. Kram

2009-10-28 @ 21:33:57
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0