vänta åå vääänta

Vänta och vänta... jag är som ett barn på julafton som bara väntar... minus allt det positiva med julafton!
Ja, som ni förstår så har jag inte fått reda på hur allt har gått idag... msn funkar ju inte för honom så enda sättet att nå honom nu är facebook som naturligtvis inte vill funka för mig! Jag har sånt flyt!
Känner mig väldigt kluven just nu, jag vill ju inget hellre än att han ska få uppfylla sin dröm men samtidigt är men ju en liten egoist som önskar att han kunde nöja sig med att va hemma och plugga!
Men nee nu låter det verkligen som att jag inte vill att han ska få komma med, så är det ju verkligen inte! Jag vill bara att han ska vara lycklig, hellre att han är det och jag får lida ett tag än att han mår dåligt över att han inte kommit med!
Babbel, babbel ... jag vet men så är det om man umgås med mig med! Prata är jag inte sämst på!

Kram Hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0