:'(

Fortfarande en väntan, men nu nästan värre än tidigare... Känns som allt jag säger blir fel och som att jag bara är ivägen när jag frågar något... Det är jobbigt, fruktansvärt jobbigt! Jag märker ju hur besviken hjälten är och jag hade kunnat göra vad som helst för att han skulle få åka med, men jag kan ju inte det, jag är helt maktlös och det enda jag kan göra är att försöka finnas där och visa mitt stöd.... Men hur lätt är det när man bara blir bort sorterad, jag vet att det är jobbigt för honom... men vad ska jag göra? :'(

kram Hjältens flickvän

Kommentarer
Postat av: Jersey

Läste din blogg lite snabbt... Förstår din/hans känsla. Jag är nybliven "soldatfru" och jag kan faktiskt säga att NBG är ett ganska bra val. Min sambo gjorde det sist Sverige hade hand om det, o han gillade det, fast de inte stack iväg någonstans... :)Kanske inte sådär jätte mycket till hjälp, men lite förhoppningsvis. :)

2009-11-05 @ 01:43:24
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: I

Bortsorterad är bara ordet. Visst är det svårt att försöka vara ett stöd när man själv känner att nu jävlar är det jag som behöver stöd av honom?



pepp pepp, snart så!

2009-11-20 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0