tröstäter...

japp, nu sitter jag i min säng och tröstäter rester av en kladdkakas smet ... Mest för att det är en såndär dag när man tycker otroligt synd om sig själv fast man egentligen vet att det inte är så illa... ja ni förstår säkert! Det som är illa är egentligen bara att jag lyckats bli sjuk igen! Har haft feber från och till i 3 veckor nu och är så fruktansvärt trött på det, det är samma visa varje år... i Februari någon gång så tar mitt imunförsvar slut helt och hållet eller om det åker på semester... ja, i vilket fall som helst så är det inte kvar hos mig, så nu kommer man gå omkring och va sjuk fram till maj någon gång! uuuunderbart!
Jaja bara att trösta sig med att maj närmar sig, älsklingen går snart på sin ledighet.... för hoppningsvis och studenten är bara 92 dagar och 20 min ifrån mig! Japp det hjälpte nu behöver jag inte äta mer! :P
Dags att sova för älsklingen verkar inte dyka upp på msn ... han har väl fullt upp nu! Det är det jobbigaste nu när han jobbar borta, han har ju igen mobil!! den lägger han kvar på landkontoret! Pucko! :)

Ja, jag vet det blev ett rörigt inlägg men min hjärna är inte alltid på topp... ganska sällan men idag går det inte ens att dölja ;)
Nu ska jag lägga mig och mysa med vovven natti natt alla där ute <3en trött mamma-hund! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0