en ny vecka och snart helg!

En något gladare människa som skriver idag.. Dock vill jag bara bort härifrån och bara glömma den jobbiga vardagen!
Jaja, till helgen ska jag och älsklingen antagligen ut till gotland, det ska bli helt underbart! :)
Saknar honom så jag nästan spricker!
Annars har det varit en ganska bra vecka hittils, vi har projektredovisningar i skolan så där är det lugnt nu, jag och min kompis redovisade i tisdags och vi ligger fortfarande på vårat MVG ... och där ska vi stanna! ... Så nu är det bara rapporten kvar sen är det ur världen! Måste bara lösa alla andra ämnen som jag kommit efter med under hösten och våren... Tror inte det går att beskriva min längtan efter studenten.. då äntligen kan jag och älsklingen börja om och kanske få lite mer tid för varandra! :) ... Ska på arbetsintervju imorgon också... mycket spännande, har aldrig varit på någon innan och ändå har jag jobbat sedan jag var 15 men men hoppas det går bra! :)

Ha det bra där ute

Kramar


Hoppas all snö försvinner snart! ... men det finns faktiskt lite blommor längs med husväggen... så här såg det ut förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0