känslosam dag!

Så nu sitter jag i bilen påväg till borås och begravningen, kommer bli en jobbig och känslig dag, inte nog med att det är begravning för en av mina närmsta, det blir så otroligt mycket andra känslor som kommer upp allt blir så himla mycket tyngre och allt min hjälte går igenom blir ännu jobbigare nu! Jag önskar bara han var hemma så han kunde följa med mig dit och vara mitt stöd, idag kommer jag inte ens kunna prata med honom eftersom han var upptagen med en massa tester så som EKG - test och maxpuls-tester ja, en känslosam dag ligger framför mig och jag hoppas allt går bra! Vi hörs nog senare ikväll kan jag tänka mig.
Till Louise och er andra som får träffa era soldater som kommit hem från kosovo! Ha en underbar dag och hoppas medaljcermonin blir fin! :)

Kram hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0