Tänkvärt! :)

Fick ett mail av några kompisar för över ett år sedan där det stod så mycket fina saker, jag vet att det bara är ett kedjebrev men ändå så kan jag inte radera det, ibland kan jag bara gå in i inkorgen för att läsa det och sedan mår man så mycket bättre. så tänkte att jag lägger upp det här så ni också kan få läsa! :)


1. Åtminstone  2 personer i världen älskar Dig så mycket att de skulle dö för Din  skull.

2. Åtminstone  15 personer älskar Dig på något sätt.

3. Den enda  anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vilja vara precis som  Du.

4. Ett leende  från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om  de inte känner Dig.

5. Varenda  kväll tänker någon på Dig innan den somnar.

6. Du betyder  allt för någon.


7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva  nu.


8. Du är  speciell och unik.


9. Någon som  Du inte ens vet existerar, älskar Dig.


10. När Du  gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta.


11. När Du  tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till, det är  troligtvis Du som vänt världen ryggen.


12. När Du  tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du det inte  heller. Men om Du tror på Dig sjäv, får du Exakt som Du ville, förr eller  senare.


13. Kom alltid  ihåg komplimanger du fått, glöm alla otäcka  gliringar.


14. Tala  alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de  vet.


15. Om Du har  en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen veta att denne är  underbar.

 

Så tänk på det här, för jag tror att man kan må så himla mycket bättre då! Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0