väntar och väntar

okej, var kanske lite arg när jag skrev förra inlägget! Tror vi lyckades reda ut det mesta igår men jag vet inte.
Sitter här hemma idag igen och väntar på att förkylningen ska lämna min kropp så jag orkar göra någonting, alla läxor och prov lägger sig bara på hög just nu och jag orkar verkligen inte ta tag i det!
Räknar ner dagarna till studenten och nu är vi snart nere på tvåsiffrigt... balklänningen är köpt och bil till studenten är ordnat så det är bara att vänta på sagen med stort D!
Önskar att jag hade mitt hjärta här nu, det var längesedan vi sågs och nu åker han till norge och jobbar i två veckor så lär ta många veckor innan vi ses, det är då jag önskar att vi bodde närmare varandra och att jag inte var så bunden till skolan, då hade det inte varit lika svårt att ta sig ner till honom oftare men jag hoppas på en ändring när det gäller det där efter studenten! ... Lite skrämande är det.. helt plötsligt är man verkligen vuxen och ska klara sig själv, bestämma om man ska läsa vidare med en gång eller om man ska jobba!
Som det ser ut nu blir det nog till att jobba i ett år och sen läsa vidare men jag ska i alla fall söka till socionom utbildningen i Växsjö redan nu i vår så får jag se hur jag gör! :)

Ha det bra alla där ute!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0