sjukling

jaa, nu ligger jag hemma och är sjuk igen för 100 gången denna vintern.. känns det som!
Längtar efter min hjälte med, men han håller sig på behörigt avstånd, vägrar att vara nära mig när jag är sjuk! Han är så gullig! (irroni)
Sen han var på livgardet och förberedde sig för sin utlandstjänst har han förändrats så, han kan sitta och skämta men så fort jag råkar säga något fel så blir han verkligen rasande, lite jobbigt ibland eftersom det är som att balansera på en skör tråd, ett litet snesteg och tråden går av!
Jag vet inte vad det är, kanske är han fortfarande arg för att han inte kom med eller så är det något annat som tynger honom, men men jag överlever :) älskar man någon så som jag älskar honom så står man ut med allt... ne men en del!

Igår var det alla hjärtans dag, en dag jag tillbringade på jobbet och hjälten på sitt jobb och sedan en filmkväll med hans vänner... Har en liten fråga som ni gärna får svara på hur mycket ska man tolerera, han umågs nämligen väldigt mycket med sitt ex och i julklapp fick hon ett halsband, jag kan inte hjälpa att jag faktiskt börjar undra!
Han säger att de bara är vänner men om man inte setts på så länge som vi gjort så sätter det igång en hel del tankar.. i alla fall hos mig!
Han är trots allt den första kille som inte gjort mig illa psykiskt eller fysiskt så har svårt att lita på att han inte skulle såra mig...
Jaja hoppas ni har det bra där ute och alla ni med anhöriga ute på utlandstjänst... kämpa på, jag tänker på er och följer era bloggar!

Kram hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0