romantiska filmer, oro och tårar

När ska man lära sig att det är näst intill förbjudet att se på en romantisk film på natten i sin säng, när man bara ligger och längtar efter den man älskar? ... ja, för mig verkar det som att jag aldrig ska förstå det!
Idag blev det en såndär natt när man bara inte kan somna, när man bara ligger och vrider på sig och tårarna bara rinner! Jag trodde nästan att jag hade kommit över det stadiet nu, men nej inte då!
Jag är bara så rädd, nej osäker på vad som kommer att hända mellan oss! Jag är inte osäker på var jag står, för jag vet och hjälten vet att jag kommer vara här och vänta på honom men, MEN ikväll blev jag så fruktansvärt rädd att han skulle ångra sig och inte tycka att jag ska vänta på honom!
Kanske är det för att jag tänker för mycket, kanske är det för allt som händer runt omkring mig och kanske är det för att jag inte fått prata med min hjälte på några dagar! Men ändå oron finns där, vi kanske inte har varit ett par lika länge som många andra av er som går igenom samma sak just nu, så egentligen så borde det vara hundra gånger värre för er! Men jag är livrädd, livrädd för att förlora min hjälte! Han är den första kille jag någonsin sagt de tre ord som är de vackraste ord man kan säga till någon, nämligen "Jag älskar dig" Han är den första kille jag någonsin kunnat lita på, den första kille som inte gjort mig illa på någotvis, den första kille som fått mig att må bra och fått mig att ta steg jag aldrig trott jag skulle våga ta, han är den första kille som jag kunnat berätta precis vad jag känner för och han är helt enkelt min första riktiga kärlek!
Att förlora honom är det sista jag vill och att känna den oron är hemsk! Jag vill säga det till honom, men för första gången i våran relation vågar jag inte vara så ärlig och säga det för som jag sagt tidigare så vill jag inte oroa honom i onödan, han har nog att tänka på just nu!
Jag orkar inte med det här! Jag vill ha honom här nu... NU!

Hoppas ni andra där ute sover gott, ta hand om er

Kram Hjältens flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0