lättad

Efter en hel del tänkande inatt så somnade jag väl tillslut runt 4 ... Så det är en ganska trött människa som nu släpat sig till skolan! Jag måste säga att jag på ett sätt är ganska lättad över att det inte blev den mission, skönt att hjälten i så fall får åka iväg på en "normal" mission om han vill, där man får veta vad han ska göra! Men vi får väl se, kanske blir det inte många fler inlägg här och jag kan återgå till mina normala vanor och få prata med min hjälte!
I vilket fall som helst är jag så glad över att det finns människor som faktiskt bryr sig om varandra, alla era fina ord ni sagt här och på invidzonen.se har verkligen hjälpt mig! och hur det än blir kommer jag att forsätta att följa er andra som har eran sambo/pojkvän/man ute på mission!
Vi hörs väl av senare när jag vet hur allt blir.

Ta hand om er och forsätt kämpa!

Kram Hjältens flickvän

Kommentarer
Postat av: H

Förstår att du är lättad!

2009-11-03 @ 10:07:59
URL: http://grasankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0